HSC - ALPPIKOULU 1 etsii uusia pelaajia

Laji on alppihiihto, joukkueen kotipaikka on Helsinki ja pelattava sarja U6-U10. Joukkueeseen kuuluu 33 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Helsinki Ski Clubin ALPPIKOULU 1 -ryhmä on aloittelevien, lajiin tutustuvien ryhmä, eikä edellytä laskijalta muuta taitoja kuin, että pärjää hiihtohississä yksin. Ryhmä harjoittelee kaksi kertaa viikossa, torstai-iltaisin ja sunnuntaiaamuisin, Vihti Ski Centerissä. Ryhmän jäsenet ovat 5-9-vuotiaita.

Ryhmän tavoitteena on hauskanpito rinteessä, laskutekniikan oppiminen ja ratalaskuun perehtyminen. Ryhmä sopii Sami Uotilan ratalaskukoulun jälkeen harrastuksen aktiiviseksi jatkamiseksi, mutta mukaan voi tulla myös esim. omaan perheen kanssa laskettelun pohjalta.

Lisätietoja: http://www.helsinkiskiclub.fi/aloita-harrastus-1

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 3 kuukautta sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.